Mesačný výpis z účtu klienta patrí podľa mňa medzi základné služby, ktoré by mala banka poskytnúť svojmu klientovi, aby sa dozvedel o pohyboch na svojom účte. Preto by aj mala byť v základnom balíku služieb, a to v papierovej alebo elektronickej forme, podľa potrieb klienta. O to viac, keď základný balík služieb je spoplatnený, myslím si, nemalou sumou 5€ mesačne.
Je pravda, že Tatrabanka patrí na Slovensku medzi banky, ktoré zavádzajú moderné technológie medzi prvými, čo oceňujem. Teda dá sa predpokladať, že väčšina klientov Tatrabanky používa internet resp. internetbanking. No určite v súčasnosti má Tatrabanka ešte nemalý počet klientov, ktorí nevyužívajú internetbanking z prostého dôvodu, lebo nemajú prístup k internetu resp. neovládajú prácu s PC. Sú to zväčša seniori alebo ľudia, ktorí žijú na hranici chudoby. Títo ľudia sú týmto krokom banky výrazne znevýhodnení. Keď nechcú prísť o základné informácie o pohyboch na svojom účte, musia si k poplatku za základný balík služieb (5€) priplatiť ďalších 0,90€ za papierový výpis z účtu. Pre túto skupinu ľudí je však aj tých 0,90€ mesačne dosť vysoká suma. Nehovoriac o tom, že nevyužívajúc internetbanking, títo klienti nevyužívajú mnohé služby základného balíka, za ktoré si však platia.
Krédom Tatrabanky je - najlepší idú za nami. Čo však tí ostatní? Bežní klienti banky? Tí, žiaľ, ťahajú za kratší koniec povrazu. Na tých banka nemyslí. Na Slovensku je to tak, banky si tu nevedia vážiť klienta bez rozdielu. Možno si ich začnú vážiť až vtedy, keď o nich prídu.